Vores historie

Ishøj IF er Ishøj´s nye storklub - de 2 gamle storklubber, SB50 Ishøj og Ishøj Boldklub har sammen etableret en den nye fodboldklub.

Vi tilbyder fodboldtræning for alle årgange, drenge og piger, på både bredde- og eliteniveau.

1.senior holdet debuterer i Sjællandsserien efter sommerferien efter at have vundet serie 1 rækken suverænt. Hjemmekampene skal spilles på Ishøj Stadion, hvor klubbens børne- og ungdomsrækker møder op sammen med Ishøj´s øvrige borgere, og bakker byens hold op. Klubben samler alle byens børn, unge og voksne til fysisk aktivitet og socialt samvær. Vores spillere behandles alle som professionelle uanset alder og niveau. Sammenhold er det der driver klubben og her er forældrearbejdet en yderst vigtig ting.